ppp

Screenshot_3.png
R D18:52 | 02/12/2019

Kryeministri Edi Rama, teksa fliste për mediat nga Durrësi u pyet edhe për anulimin e koncesioneve në mënyrë që paratë të shkojnë për të përballuar situatën e rëndë që shkaktoi termeti. Rama tha se kjo nuk ka asnjë mundësi të ndodhë sepse nuk mund të mbeten pa shërbim të sëmurët që bëjnë dializën apo ata që bëjnë kontrollin shëndetësor bazë (check up).

“Për sa i përket pastaj histerisë për oligarkët, unë nuk e di se cilët nga ata që fshihen pas këtij emri të hiqen. A duhet të ndalojmë kontrollin shëndetësor bazë të popullsisë, për të rindërtuar? Jo! Duhet të ndalojmë pagesat për hemodializën e atyre njerëzve që shyqyr që ju ra trupi rehat, aq sa mund t’u bie atyre njerëzve që kanë sëmundje të rëndë në trup; Duhet të ndalojmë pagesat për instrumentet mjekësore që e kemi ulur thuajse në zero numrin e infeksioneve? Jo! Duhet të ndalojmë punimet për Rrugën e Arbrit? Në asnjë mënyrë! Do t’i bëjmë të dyja dhe kjo do të shikohet ditë pas dite.

Nëse ka ide se si mund t’i bëjmë këto gjëra jo për propagandë, jo për t’ia hequr njërit dhe për t’ia dhënë tjetrit, atëherë janë të mirëseardhura, përndryshe janë deklarata që mund të hidhen… Janë deklarata që nuk i shërbejnë as Lulzim Bashës dhe as forcave të tjera politike, prandaj është mirë të vijnë në tryezë”, u shpreh Kryeministri.

PROVOKACIA-24-SHTATOR-PJESA-3-ARBEN-MECE.mpg_snapshot_01.56-1280x720.jpg
ent ela22:15 | 24/09/2019

Implikim politik dhe mungesë transparence që lë vend për korrupsion, është për inxhinierin Arben Meçe dhënia e rrugëve me PPP (Partneritet Publik Privat).

“Një nga debatet më serioze e më pikëpyetje të mëdha në Shqipëri. Ka implikim politik dhe mungesë transparence. Të thuash je kundër PPP bën gabim të madh. Të thuash kundër bën gabim se janë instrument i rëndësishëm, por nëse humbasin transparencën amplifikohen si korrupsion. Një gjë e them me siguri se nuk janë transparente”.

I Ftuar në studion e Provokacijas, inxhinieri ka shpjeguar skemën dhe mekaznizmin e tenderimit, që sipas tij ngre pikëpyetje të mëdha.

“Kam kërkuar në media për të gjetur një informacion të vetëm mbi PPP e rrugëve, dhe kam gjetur vetëm një informacion që ishte copy paste e të gjitha mediave. Të gjitha mediat që kam parë japin 4 shifra pa analizuar se çfarë japin ato shifra.

Ai futet me bonuse nga qeveria, jo pa tender. Po shihni me kujdes 35 pikë propozimi teknik për ndërtimin, 20 pikë ndikimi mjedisor, 10 ndikimi social dhe 10 pikë afati i përfundimti dhe 25 pikë ofertë financiare.

Kjo skemë tenderi është pikënisja e diçkaje që nuk shkon. Shqetësimi jonë është vlera 25 pikë, kur ka faktorë të tjerë si efekti social, mjedisi, dhe afati.

Mekanizmi ka pikëpyetje të jashtëzakonshme. Të gjitha kompanitë operojnë me të tjerat dhe 35 pikë nuk qëndron ajo që është shqetësimi ynë është 25 pikë.

Skema si ndërtohet tenderit paragjykon që kemi korrupsion se janë 60 pikë subjektive dhe jo objektive. ata brenda ligjit janë në rregull se kështu është ligji”.

Ajo që propozon inxhinieri Meçe është ndryshimi urgjent i mekanizmit, pasi të gjithë e dinë vlerën dhe fituesin. Sipas itj ëkto tendera më shumë se korrupsioni, kanë të bëjnë me sigurinë kombëtare.

“Duhet urgjent të ndryshohet mekanzimi i tenderimit. Gjithë problemi është mekanizmi. Seleksionohen 5 kompani dhe çdo gjë ndërtohet si ta bësh ligjin. Këtu të gjithë e dinë vlerën dhe fituesin.

Këto tendera nuk kanë të bëjnë me korrupsionin, por me sigurinë kombëtare. Ne monitorehemi nga FMN, BB, çka tregon se kur borxhi tejkalohet nuk merr dot më. Buxheti jonë është aq i ngarkuar me shpenzime korente, që nuk janë investime, por thjesht konsum dhe pjesa e investimit është aq e vogël sa shteti shqiptar e ka të pamundur të bëjë investime.

Ka dy rrugë, rruga e tanishme është ppp, si instrument e merr borxhin, por qeveria do ta paguajë dhe me përmasë më të lartë se kur ta merrte vete qeveria”.

Në këndvështrimin e tij inxhiniere Meçe thotë se investimet strategjike që duhet të ketë Shqipëria janë korridori 8, korridori veri-jug,ndërsa rruga e kombit për të është një kosto e rëndë.

“Rruga ose bëhet në gjithë vijën lineare dhe është më e pranueshme ta bëje me dy vija kalimi, jo me 6. qëndrimi im për atë rrugë është se ka qenë një kosto e rëndë që edhe sot po e paguan qeveria.

Investimi strategjik që duhet të kishte Shqipëria duhet të ishte korridori 8. Resursi i Shqipërisë është gjeopolitika, pjesa tjetër nuk e di  si rron Shqiperia në këto kushte. Në studimin që kam bërë është korridori 8 dhe veri jug është shtylla kurrizore e një trupi, çka do të thotë që dhe Thumana e Balldreni janë pjesë e këtij korridori, janë rrugë që duhet të bëheshin të parat. Është rruga e vdekjes se është bërë me parametrat më të këqija se nuk e meritonin gjithë ato aksidente”. /abcnews.al

kkk-1-1280x717.jpg
ent ela16:30 | 24/02/2019

Ndryshimet në ligjin për “Partneritetin publik, privat dhe koncesionet e pakërkuara” të miratuara së fundmi në Këshillin e Ministrave, janë të pamjaftueshme dhe kanë nevojë për përmirësime thelbësore për të mbrojtur interesin publik. Është ky qëndrimi i konfederatës së industrive të Shqipërisë. Në një njoftim për shtyp Konfindustria vlerëson se politikat e PPP dhe koncesioneve të pakërkuar kanë prodhuar pakënaqësi të mëdha te biznesi dhe qytetarët për shkatërrim konkurence, krijim monopolesh, dëme mjedisore, ka thelluar borxhin publik në mbi 82% të Prodhimit të Brendshëm Bruto, ka rritur kostot financiare në shumë sektorë./abcnews.al

 

provokacija-1280x700.jpg
ad min22:00 | 08/02/2019

Inxhinieri Xhevair Ngjeqari ishte i ftuari i radhës në emisionin “Provokacija”. Ai ka folur për Ligji i Partneritetit Publik-Privat, ku sipas tij ai është: “ligji i grabitjes së të ardhurave popullore ka nevojë urgjente të reformohet dhe ndryshohet”.

“Të ndërtosh rrugë dhe objekte ku shteti yt bëhet bashkëinvestitor në kushte jo të rregullta, jo me interes publik, këto nuk janë koncesione. Këto janë grabitje të pastra të pasurive kombëtare. Shumë banka po hezitojnë të japin paratë, financimet sepse nuk kanë besim se shteti mund t’ua shlyetj. Por nuk ka mundësi të jepien, të harxhohen 1 miliad lek për rrugën Thumanë –Rrogozhinë. Ky ligj nuk fuqizon vetëm një mbretësi por edhe një sulltan. Ky lidh i jep kepetenca të jashtëzakonshme qeverisë që të kryej çfarëdolloj partneriteti.  I bëj thirrje publikut nëprmjet emisionit të Mustafa Nanos se këto partneritete duhet t’i anulloni në mënyrë urgjente. Ligji për PPP duhet të riformatohet. Koncesionet që financohen nga shteti nuk kanë për qëllim zhvillimin e vendit”./abcnews.al

FMN-PER-PPP.mpg_snapshot_00.59-1280x720.jpg
ent ela16:08 | 29/01/2019

Fondi Monetar Ndërkombëtar ka nënvizuar edhe njëherë rrezikshmërinë për ekonominë shqiptare të kontratave me Partneritet Publik Privat. Duke përshendetur vullnetin e qeverisë për ndalimin e kësaj praktike, FMN në raportin e fundit shkruan se në buxhetin e 2019, parashikohet një listë e PPP-ve potenciale, sa 15% e prodhimit të brendshëm bruto të vendit.

Të hartuara dobët dhe me risk të lartë. Kështu i sheh fondi ndërkombëtar ndërkombëtar kontratat me partneritet publik privat. Në raportin e publikuar së fundi për Shqipërinë shprehet shqetësimi për shifrat në rritje në raport me GDP.

“Rritja e shpejtë e PPP ka shtuar edhe risqet fiskale dhe stafi propozoi hapa të mëtejshëm për të kontolluar këtë aspekt. Përveç stokut ekzistues të PPP-ve prej 31 për qind e GDP-së (që mbulon më shumë se 220 projekte përfshirë koncesionaet në energji me më shumë se 23 pikë përqindje) në buxhetin e 2019 dokumentet parashikojnë një listë të PPP-ve potenciale që arrinin në 15 për qind të GDP-së”.

Borxhi publik është i lartë, “ndërsa niveli i ulët i kursimeve të brendshme dhe mungesa e investitorëve të mëdhenj institucionalë e rrit varësinë ndaj burimeve të huaja të financimit – vëren Fondi Monetar Ndërkombëtar sipas të cilit  Rritja e varësisë nga PPP-të për projektet e infrastrukturës ka rezultuar në shtimin e detyrimeve potenciale. Rreziqet e brendshme gjithashtu përfshijnë ndikimin e thatësirës në prodhimin e energjisë, duke krijuar risqe për buxhetin.

Fondi vlerësuar pozitivisht ndryshimet në ligjin për parneritetin publik privat.

“FMN mirëpriti ndryshimet e planifikuara në legjislacionin e PPP për të rritur rolin e Ministrisë së Financave dhe Ekonomisë si një mbikqyrës për koston potenciale të PPP-ve si një hap i parë pozitiv. Do të ishte kritike që të sigurohet vlera e parave përmes një procesi ofertimi konkurrues për të gjithë projektet duke ndaluar kështu pranimin e ofertave të pakërkuar”.

Fondi Monetar Ndërkombëtar nënvizon gjithashtu rëndësinë për marrjen e masave për të mos krijuar më detyrime të prapambetura të cilat kanë arritur në 24.5 miliardë lekë (200 milionë euro) deri në shtator të vitit 2018.

Kjo shumë  që është sa 1.5 për qind e PBB, dominohet nga borxhet e qeverisë qendrore me rreth 17 miliardë lekë dhe nga borxhet e qeverisë lokale me mbi 7 miliardë lekë. /abcnews.al

 

konfindustria.jpg
ad min13:32 | 26/01/2019

Konfindustria do të kërkojë përmirësimin në thelb të projekt ligjit për “Partneritetin Publik Privat dhe koncesionet e pakërkuara” të paraqitur së fundmi në Kuvendin e Shqipërisë. Nëpërmjet një njoftimi për shtyp Konfederata e Industrive të Shqipërisë bën me dije se ndërhyrjet e parashikuara në projekt ligj janë të paplota, të vonuara në kohë dhe sërish lënë hapsira të shumta për korrupsion dhe shpërdorim të parave publike.

Shqipëria nuk është ende gati për ndërtimin dhe zbatimin e politikave të Partneritetit Publik Privat dhe koncensionet e pakërkuara. Këtë konstatim Konfindustria e mbështet edhe në projektligjin për PPP-të.

“Lënia jashtë e Projekt Ligjit të ndalimit të Partneritetit Publik Privat dhe koncesioneve të pakërkuara të sektoreve strategjike kryesore ekonomike si energjia, portet, aeroportet, është i papranueshëm dhe zeron efektin e qellimit të këtij Projektligji”.

Shqipëria është krejtësisht e papërgatitur për ndërtimin dhe zbatimin e politikave të PPP-ve dhe si rrjedhim domosdoshmërisht duhet që për në një afat kohor deri në krijimin e mekanizmave institucionale të duhur, politikat e PPP-ve dhe koncesioneve të pakërkuara duhet të ndërpriten menjëherë dhe pa kufizim sektorësh, sugjeron Konfindustria.

Ndërhyrjet e parashikuara në projekt ligj janë të paplota, të vonuara në kohë dhe sërish lënë hapsira të shumta për subjektivizëm, korrupsion dhe shpërdorim të parave publike. Kufizimi i PPP vetëm në projektet e infrastrukturës rrugore dhe lënia hapur e mundësive për sektorët strategjikë të ekonomisë si energjia, portet, aeroportet, rrezikojnë ta kthejnë projekt ligjin vetëm në një retorikë politike pa asnjë ndikim të prekshëm”. 

Konfindustria vlerëson se është e papranueshme, që në draftin e paraqitur përsëri nuk ndalohet në mënyrë të prerë pjesëmarrja në kontrata koncesionare dhe PPP të kompanive “guackë” të regjistruar në parajsa fiskale, pavarësisht dëmit të madh ekonomik, financiar, moral të sjellë ndaj interesit publik dhe seriozitetit të vendit në afatgjatë./abcnews.al

tirane-elbasan.jpg
ent ela18:45 | 22/01/2019

Qeveria ka vendosur që të mos pranojë më oferta të pakërkuara në koncesionet për infrastrukturën rrugore. Këto kërkesa të biznesit do të lejohen vetëm në sektorët me rëndësi të veçantë, por edhe në këtë pjesë nuk do të shpërblehen me bonus të pikëve në garë. Drafti është depozituar në kuvend dhe është miratuar nga qeveria.

Qeveria ka vendosur që të tërhiqet nga ofertat e pakërkuara që propozohen nga biznesi për koncesionet në infrastrukturën rrugore.

Ndryshimet në ligjin e 2013-s për koncesionet dhe partneritetin publik-privat janë depozituar në Kuvendin e Shqipërisë dhe kanë marrë dhe miratimin e Këshillit të Ministrave.

Ky standard i ri do të zbatohet në korrik të këtij viti, por qeveria mbetet e hapur për të bërë oferta të tilla në fushën e sektorëve strategjikë si portet, aeroportet, prodhimi dhe shpërndarja e energjisë dhe gazi natyror.

Në këto fusha, ligji nuk do të shpërblejë më bizneset me bonus në garë për shkak të studimit dhe ofertës së bërë prej tyre, por do të shpallë fituesin në një garë të hapur. Në rastin kur fitues nuk do të jetë kompania që ka hartuar projektin, qeveria do t’i japë shumën e shpenzuar për atë projekt.

Një ditë më parë Ministria e Infrastrukturës dhe Energjisë u tërhoq nga firmosja e kontratës për ndërtimin me PPP të aksit Thumanë-Kashar, ndërsa deri tani në infrastrukturën rrugore janë miratuar afro 1 miliard euro projekte, ku bizneset kanë dorëzuar oferta të pakërkuara.

Kërkesën ndaj ekzektuvit për të hequr dorë nga këto oferta e ka bërë prej dy vitesh edhe Fondi Monetar Ndërkombëtar.

Drafti tashmë pret të marrë votat e parlamentarëve ndërsa qeveria ka ende në shqyrtim një ofertë të fundit atë zgjerimit të autostradës Tiranë – Durrës, rehabilitimit të rrugës së vjetër të Ndroqit dhe të ndërtimin e Kashar – Rrogozhinë. Dispozitat e ligjit të ri e lejojnë miratimin e kërkesave që janë në proces./abcnews.al

ahmetaj.jpg
ad min15:40 | 20/11/2018

807 miliardë lekë është vlera totale e kontratave të dhëna me Partneritet Publik Privat. Shifrën e bëri publike ministri i Financave dhe Ekonomisë, Arben Ahmetaj, sipas të cilit ky bashkëpunim me privatin është më fitimprurës.

Me sytë e ministrit të Financave dhe Ekonomisë, Partneriteti Publik Privat i njohur si PPP janë një alternativë që jo vetëm shton asetet, por edhe mundëson shërbime për qytetarët. Si pjesë e diskutimit në komisionin e ekonomisë, Arben Ahmetaj tregoi me shifra kontratat që qeveria ka dhënë me PPP.

“Vlera totale e kontratave të dhëna PPP është 807 miliardë lekë nga të cilat 391 miliardë lekë janë te hidrocentraleve. Sipas Ahmetajt  262 hidrocentrale vijojnë të jenë akoma në proces ndërkohë që balanca e fryrë e PPP është pikërisht kjo që raportohet”, u shpreh Ahmetaj.

Ndërsa akuzave të opozitës i përgjigjet po me akuzë. Rruga Tiranë-Elbasan e kontraktuar në 2011, deri në këtë moment ka kaluar vlerën me 100 mln dollarë.

“U nis me një kosto 304 milionë dollarë por ka shkuar 405 milionë dollarë. Nëse verifikohen, pretendimet ekstra kapin vlerën 36 milionë dollarë, 41.6 % më shumë në raport me prokurimin publik. Aksi Qafë Thanë-Lin-Pogradec ka kërkuar sërish më shumë para”, tha Ahmetaj.

Nuk la pa përmendur as ligjin e ri të Partneriteteve Publike Private që do të ndryshojë për ofertat e pakërkuara.

“Konkretisht me anë të këtij ligji është propozuar që nga 1 Korriku 2019 transporti dhe infrastruktura nuk do të ketë PPP me ofertë të pakërkuar. Po kështu do të bëhet heqja e bonusit për PPP të pakerkuara ndërkohe që dhe ato që do të mbeten pra portet dhe aeroportet, do te hiqet bonusi”, u shpreh kreu i financave.

Ministri Arben Ahmetaj theksoi se do të bëhet heqja e PPP të pakërkuara në një sërë sektorësh./abcnews.al

BANKA-E-SHQIPERISE-PER-BUXHETIN.mpg_snapshot_00.44-1280x720.jpg
ad min18:16 | 19/11/2018

Banka e Shqipërisë kërkon përmirësim të standardeve të kontabilizimit në buxhet të efekteve që do të kenë angazhimet në kontratat partneritet publik – privat. Për herë kreu i Bankës Qëndrore bëri të qartë rrezikqet që mund të kenë këto projekte për buxhetin dhe insistoi që të njihet efekti i mundshëm në borxhin publik të vendit.

Banka e Shqipërisë kërkon që qeveria të njohë efektin që do të kenë detyrimet e buxhetit ndaj projekteve partneritet publik-privat në rritjen e borxhi publik. Kjo është hera e parë që institucioni i bankës qendrore shpreh shqetësimin për rreziqet që kanë angazhimet e programeve PPP. Guvernatori Gent Sejko ndodhej në komisionin e Ekonomisë për dhënien e mendimit për buxhetin e 2019-s, ku kërkoi edhe vendosjen e një tavani buxhetor për këto kontrata në ligjin bazë të buxhetit.

Gent Sejko, guvernator i Bankës së Shqipërisë: “Ta njohim vlerën, efektin e PPP-ve në nivelin e borxhit në mënyrë realiste. Pra të dimë se sa këto pagesa për PPP do të ndikonin në nivelin e borxhit.”

Kreu i bankës qëndrore nuk përkrahu as idenë e përjashtimeve nga taksat për disa sektorë të caktuar.

“Një tipas tjetër i dëshirueshëm i politikës së taksave është edhe thjeshtimi i sistemit në drejtim të reduktimit të përjashtimeve tatimore.”

Por një tjetër shqetësim i Bankës së Shqipërisë është edhe defiçiti që kanë krijuar skemat e sigurimeve shoqërore dhe shëndetësore.

“Deficiti i skemave të sigurimeve shoqërore e shëndetësore është rreth 5.6% e PPB-së ose 2.6 herë më e lartë së deficiti i përgjithshëm buxhetor”.

Pavarësisht rreziqeve që sheh në buxhetin e vitit të ardhshëm, Banka Qendrore vlerësoi nismën e qeverisë për uljen e borxhit publik dhe po ashtu parimin për mosndryshimin e regjimeve tatimore. Ulja e tatimit të dividentit sipas Bankës, do të shtojë investimet vendase dhe të kompanive të huaja që operojnë në Shqipëri./abcnews.al


Rreth Nesh

ABC NEWS është i pari televizion në Shqipëri që në ditën e parë të transmetimeve nis me lidhje direkte nga 7 studio lokale ne Shkodër, Durrës, Elbasan, Korcë, fier, Vlorë e Gjirokaster. Për të pasuruar gjeografinë e informacionit së shpejti do të mundesohet edhe studio nga Lezha me transmetime live në cdo kohë.
Në faqen zyrtare në internet, abcnews.al do të gjeni portalin më të pasur ballkanik me lidhje në rrjetet më të mëdha sociale facebook, twitter si dhe në një prej websiteve më të fuqishëm në kulturën e internetit YOUTUBE. Transmetimi i ABC news është live 24 ore. 
NUIS/NIPT K01711004F


Kontakt

Telefono