fier

GJIKNURI-NE-FIER-PER-HIDROKARBURET.mpg_snapshot_00.43-1280x720.jpg
G. P.16:05 | 09/12/2018

Fondi 100 vjeçar i të dhënave të hidrokarbureve në Fier do të dixhitalizohet. Është kompania SHELL që do të realizojë fazën e parë të këtij procesi. Ministri i Infrastrukturës dhe Energjisë Damian Gjiknuri, tha se ky investim do të shërbejë si marketim për investitorët e huaj.

Ky është Arkivi teknik për hidrokarburet në Fier. Mban brenda tij materiale që e kanë fillesën prej vitit 1927. Nuk do të jenë më të arkivuara njëra mbi tjetrën pasi kompania SHELL ka vendosur të financojë në fazën e parë të dixhitalizimit 500 mijë paund sipas marrëveshjes që ka nënshkrayr me shtetin shqiptar.

Ardian Bylyku, drejtori i AKBN-së: “Ky projekt synon kopjimin dhe dixhitalizimin e të dhënave dhe përbën fazën e parë të dixhitalizimit. Kjo fazë do të pasohet më tej dhe nga ndërhyrjet e tjera që kërkon të ndërmarrë Ministria dhe AKBN-ja deri tek projekti për “multi client data”, duke i dhënë një perspektivë shumë të rëndësishme kërkimit dhe zbulimit të hidrokarbureve në vendin tonë”.

Jo vetëm kaq, por sipas ministrit të Infrastrukturës dhe Energjisë Damian Gjiknuri mbi të gjitha kjo vlen që që të marketohen më mirë pasuritë e vendit për investitorët e huaj.

Damian Gjiknuri, ministër i Infrastrukturës dhe Energjisë: “Shumë shpejt do të hapim dhe garat për blloqet “off shore”, pra në detin Adriatik dhe Jon. Pasja e këtyre të dhënave elektronik dhe formatimi i tyre në mënyrën e duhur do të bëjë që ne të kemi mundësi të negociojmë kontrata më të mira, por edhe investitorët të njihen me të dhënat historike të të gjithë pasurive, në këtë rast pasurive hidrokarbure shqiptare”.

Përfaqësuesi i SHELL tha se puna është në vijim dhe se kanë zgjedhur tashmë kontraktorin që do të mund të kryejë punën për dixhitalizimin në bashkëpunim me Agjencinë Kombëtare të Burimeve Natyrore./abcnews.al

FIERI-PARKIMET-NENTOKSORE-1280x720.jpg
ent ela15:30 | 09/12/2018

Në Fier po punohet për vendparkim nëntokësor. Kjo për shkak se nuk ka asnjë hapësire për të parkuar dhe drejtuesit e mjeteve prej kohësh nuk po orientohen në këtë qytet.

Të projektuara në një kohë kur sundonin bicikletat dhe këmbësorët, sot me një trafik kaotik rrugët e Fierit po lënë gjithnjë e më pak vend për parkimin e automjeteve.

Situata si këto janë të përditshme në rrugët e qytetit dhe jo vetëm në qëndër. Automjete të parkuara ngjitur me njeri-tjetrin dhe rrugë që shndërrohen në parkime. Nga njëra anë kjo sjell probleme në qarkullim dhe nga ana tjetër i bën drejtuesit e mjeteve shënjestër të gjobave të rrugorëve.

“Kemi marrë dhe gjoba”

“vërdallë po vimë për parkim, mezi gjetëm një copë vend”.

Sotrollatja për të gjetur një vend parkimi publik rrit numrin e automjeteve në qarkullim dhe u kushton depozitave të mjeteve kilometra të tërë.

Projektet për rehabilitimin e rrugëve u kanë dhënë më tepër hapësirë këmbësorëve duke mos lënë hapësira të mjaftueshme për parkimet. Bashkia duhet ta kompesojë këtë mangësi por në rrugë ska më hapësira. Si një qytet me segmente kryesisht të ngushta, Fieri nuk ofron shumë alternativa. Në fakt ka vetëm një mënyrë, hapja e vendparkimeve nëntokë.

Renilda Hyseni Drejtoreshë e Departamentit të Infrastrukturës Bashkia Fier: “Kjo zgjidhje propozon që të ndërtohet një parkim me 100 poste dhe do jetë një hapësirë publike e madhe dhe do jetë e hapur për të gjithë qytetarët”.

Me një popullsi që përqëndrohet vazhdimisht në qytet dhe me volumin më të madh të madh tregtar pas kryeqytetit, Fieri frekuentohet nga një numër i lartë automjetesh cdo ditë. Kjo e bën qarkullimin rrugor problematik ndërsa parkimin e automjeteve një aventurë më vehte. Parkimi i parë nëntokësor që po ndërtohet në kuadër të rehabilitimit të qëndrës ka 100 vende dhe pritet të ndiqet edhe nga të tjerë, si e vetmja zgjidhje për situatën.

Gazetare e ABC News, Fier: Valbona Daci

 

SEMAN-MBETJET-MBULIM_ABC-M1-T1.mpg_snapshot_00.01-1280x720.jpg
G. P.11:30 | 26/11/2018

Reshjet e diteve të fundit kanë shtuar prurjet e lumenjve në Fier, megjithëse nuk kanë rrezikuar përmbytje. Bashkë me ujërat e lumenjve kanë ardhur edhe mbetjet që ata sjellin. Një situatë e tillë është shfaqur në grykëderdhjen e lumit Seman, ku masivë prej plastike kanë dalë në breg të detit.

Lumi Seman është bashkim i lumit Osum me Devoll disa kilometra larg Kuçovës dhe mbetjet plastike që hidhen në të përfshijnë një territor dhe popullsi të madhe. Prej dekadash grykëderdhja e Semanit është shndërruar në vend grumbullimi mbetjesh plastike duke ndotur dhe dëmtuar vijën bregdetare të Fierit./abcnews.al

 

ukt.jpg
G. P.21:19 | 19/11/2018

Në Fier Drejtoria e Ujësjellësit ka nisur aksionin për vendosjen e aparateve matës të ujit të pijshëm në zonat informale. Përjashtohen nga pagesa vetëm pensionistët e vetëm dhe familjet me ndihmë ekonomike.

Prej vitesh nuk kanë paguar asnjë qindarkë për ujin që marrin nga ujësjellësi. Janë shumë  abonentë në zonat informale në Fier që tani kanë mundësi të zgjedhin. Ose të pajisen me matësa dhe të paguajnë, ose të shkëpusin lidhjet me rrjetin e shpërndarjes së ujit. Ka prej tyre që e kanë bërë zgjedhjen që tani. Ujësjellësi i Fierit ka nisur të vendosë matësa tek abonentët informalë dhe njëherazi po u pret ujin familjeve që nuk pranojnë të furnizohen me ujë.

“Në këtë zonë jemi duke verifikuar të gjithë abonentët, të cilët janë debitorë ose mund të jenë në formë ilegalë. Në këtë zonë të gjithë banorët do të pajisen me matësa dhe me kaseta”, tha Endri Gjikondi.

Sipas të dhënave zyrtare të Ujësjellësit janë mbi 2500 abonentë informalë në fshatrat e Fierit. Për aparatin pagesa do t’u mbahet në faturë. Përjashtohen nga ky detyrim vetëm pensionistët e vetëm dhe familjet që trajtohen me ndihmë ekonomike.

“Të paguajnë ata banorë të cilët nuk janë pensionistë të vetëm, nuk janë në skemën e ndihmës ekonomikë apo KCPA-së”, u shpreh Gjikundi.

Ndërkohë që debitorët familjarë po kalojnë në sitë, borxhi më i madh që nuk dihet si do të shlyhet ndaj ujësjellësit i takon rafinërisë së Fierit./abcnews.al

FIER-GJANICA-REHABILITIMI-1-1280x720.jpg
ent ela15:20 | 13/11/2018

Punimet për rehabilitimin e shtratit te lumit Gjanica në Fier po vazhdojnë 24 orë në 24 duke garantuar mbylljen para afatit të punimeve. Rrjedha e lumit u ndryshua për të mundësuar betonimin e skarpateve, ndërsa qytetarët po ndjekin hap pas hapi punumet për projektin më të madh të viteve të fundit.

Dita dhe nata në qendër të Fierit prej dy javësh nuk po dallohen më. Gjanica, lumi që solli telashe prej 20 vitesh, më në fund po i nënshtrohet vullnetit të njeriut. Është një projekt i sofistikuar që kërkon mjete dhe punë profesionale për t’u realizuar

Shfaqja po ndiqet nga qindra qytetarë. Skena është qendra e qytetit, ndërsa skenari, njëra prej veprave më të mëdha hidrike në vend.

Sadik Ismaili Zbatues i Punimeve: Nuk është kaq e thjeshtë. Është një lumë që ka 700 m kub në sekondë. Ky është një projekt 800 e ca milionë të reja për të sistemuar luamin Gjanica dh e për të bërë një lungomare këtu në qytetin e Fierit.

Punimet për këtë operacion inxhinerik të ndërlikuar janë në garë me kohën. Betonimi i skarpateve të shtratit të lumit po realizohet me tre metoda të ndryshme. Qindra inxhinierë dhe arkitektë punojnë njëkohësisht në terren ditëbe natë

Bauren Baho Projekt Menaxheri: Shtrati është ndarë në 3 seksione dhe për secilin është zgjedhur një metodikë ndryshe, këtu devijimi është bërë jashtë shtratit të ri, në të dytin brenda shtratit.

Afati normal i punimeve është 18 muaj por firma zbatuese garanton dorëzimin e punës për 12 muaj. Lumi Gjanica ishte shndërruar në makthin estetik dhe mjedisor të qytetit të Fierit për shkak të ndërtimeve në shtratin e tij dhe ndotjes pas hedhjes në erë të këtyre të fundit. Projekti i bashkisë së Fierit parashikon kthimin e qëndrës në shëtitore dhe park të gjelbëruar. /abcnews.al

Gazetare e ABC News, Fier: Valbona Daci

Operator: Musa Çela

 

PROTESTE-BY-PASS-FIER_ABC-1280x720.jpg
ent ela16:20 | 09/11/2018

Në një kohë që pritet të rinisin punimet për by passin e fierit, mbi 600 punonjës dhe 55 firma nënkontratkore jane ende të papaguar për punimet e deritanishme. Për këtë arsye përfaqësues të kompanive dhe punonjës protestuan në hyrje të gjurmës së By Passit duke bllokuar edhe rrugën Lushnje-Fier

U desh ndërhyrja e policisë që të hapej rruga por protestuesit thanë se nuk do të reshtin protestat deri sa qeveria shqiptare t’i japë zgjidhje problemit të pagesave të prapambetura.

Qeveria shqiptare u ka premtuar firmave nënkontraktore të kompanisë italiane që braktisi punimet, se nëpërmjet një VKM-je do të bëjë të mundur shlyerjen e të gjitha detyrimeve që italianët i lanë pa paguar. Por ky premtin nuk është zyrtarizuar ende ndërkohë që punimet për përfundimin e By Passit rinisin këto ditë. Për 7 muaj punime nga muaji korrik 2016 deri në janar 2017 serenisima ka lënë pa paguar punëtorët dhe firmat nënkontraktore. /abcnews.al

 

aksidenttii.png
G. P.09:36 | 07/11/2018

Sipas raportimeve mëngjesin e së mërkurës, në aksin rrugor Fier-Patos , në afërsi të karburant “Braka Oil”, shtetasi N.T, 50 vjeç, duke drejtuar mjetin tip “Fiat” ka goditur një këmbësore. Shtetasja e dëmtuar ndodhet në Spitalin Rajonal Fier në gjendje të rëndë shëndetësore. Shtetasi N.T është shoqëruar në Komisariatin e Policisë Fier. Grupi hetimor po punon për zbardhjen e rrethanave të ngjarjes dhe identifikimin e shtetases së aksidentuar./abcnews.al

NIS-BY-PASS-I-FIERIT.mpg_snapshot_00.01-1280x720.jpg
G. P.13:41 | 06/11/2018

Rreth 37.9 milionë euro do të investohen për të përfunduar ndërtimin e by pass-it të Fierit. Kompania kontraktore ka firmosur kontratën me Autoritetin Rrugor Shqiptar. Ndërkohë punimet në terren kanë nisur.

Puna për ndërtimin e By Pass-it të Fierit ka nisur. Këtë e ka bërë të ditur Ministria e Infrastrukturës dhe Energjisë përmes një njoftimi për shtyp. Kompania kontraktore ka ringritur kantierin e punimeve pasi ka firmosur kontratën me Autoritetin Rrugor Shqiptar. Ndërtimi i kësaj nyje infrastrukturore ka nisur që në vitin 2012 dhe sipas kontratës fillestare duhet të kishte përfunduar prillin e 2016. Vepra u la në mes, pasi kompania ndërtuese, italiania “Serenissima” falimentoi. Tashmë kjo vepër do të ndërtohet nga kompania kuvajtjane “CGC, Combined Group Contracting” e cila u përzgjodh mes 40 kompanive garuese nga Banka Europiane për Rindërtim dhe Zhvillim dhe Banka Europiane e Investimeve.

Kontrata e re parashikon një investim prej rreth 37.9 milionë euro. By-Pass-i i Fierit ka një gjatësi rreth 22 kilometra përgjatë së cilës është parashikuar ndërtimi i 3 urave me gjatësi nga 80 m, konkretisht në lumin Seman, në kanalin e Hoxhares dhe atë të Pojanit. Projekti gjithashtu parshikon ndertimin e 4 kryqëzime në disnivel si dhe 2 gjysëm kryqëzime. Kryqëzimet në disnivel janë parashikuar të ndërtohen si mbikalim për lëvizjen e trafikut kryesor si dhe rrethrrotullim në bazë për lëvizjen e trafikut lokal. Synimi është që bypass-i Fierit të jetë i kalueshëm sezonin e ardhshem turistik. Ministria e Infrastrukturës dhe Energjisë ka bërë të ditur gjithashtu se ditët në vijim do të firmoset dhe kontrata me kompaninë që do të ndërtojë by pass-in e Vlorës./abcnews.al

FIER-NXIRRET-TRUPI-1280x720.jpg
ent ela16:02 | 05/11/2018

Gjendet pas tre ditesh në lumin Vjosë trupi i 59-vjeçares së paralizuar nga fshati Ferras. Manushaqe Nexhipi, u deklarua e zhdukur nga familjarët dhe dyshohet se gruaja është vetëhedhur nga ura në lumin Vjosë që kalon në fshat. Denoncimin për zhdukjes e saj e ka bërë vetë bashkëshorti, i cili ka njoftuar fillimisht policinë.  Dy ditë më vonë në Ferras kanë shkuar 3 polumbarë të forcave RENEA, të cilët nisen kërkimet për trupin e saj. Manushaqe Nexhipi, nënë e dy fëmijëve ishte e paralizuar dhe lëvizte nga shtëpia vetëm me ndihmën e një karroce. /abcnews.al

PROTESTA-NE-FIER-MBULIM-ABC-M-4-T-1-HD.mpg_snapshot_00.12-1280x720.jpg
G. P.09:58 | 05/11/2018

Prindërit e më shumë se 30 fëmijeve të fshatrave Mujalli dhe Greçalli të Fierit që shkojnë në shkollë me urban publik kanë protestuar. Ata kërkojnë një mjet të posaçëm pasi sipas tyre, fëmijët mbasi mbarojnë mësimin duhet të presin autobusin e linjës.

Pasi shkolla e tyre u mbyll, fëmijeve të Mujallisë dhe të Greçallisë në Fier iu duhet të hipin çdo mëngjes në urbane publike. Pese kilometra larg ndodhet shkolla e re në fshatin Daullas.  Vendimi është marrë nga Drejtoria e Arsimit që nxënësit të shkojnë me autobusin e linjës së udhëtarëve. Por kjo gjë për prindërit është e padrejtë pasi ata u duhet të qëndrojnë edhe shumë kohë mbas mbarimit të mësimit për të pritur autobusin e linjës

Prindi 1: “Fillorja mbaron më shpejt. Rrijnë 2 orë presin autobusin.”

Prindi 2: “Fëmijët tanë transportohen me një autobus publik që ka 23 vende dhe kapaciteti që hipin fëmijët janë 70-80.”

Prindi 3: “Fëmijët tanië hipin në autobus si shalqinj.”

Prindi 4: “Janë rreth 22 fëmijë që hipin në një transport publik pa asnjë lloj kushti, pa asnjë lloj përkujdesi nga mësuesit.”

Banorët  protestuan dhe kërkuan një mjet në dispozicion për t’i  çuar në shkollë dhe për t’i marrë.  Bëhet fjalë për më shumë se 30 nxënës. Prindërit thonë se nëse nuk gjejnë zgjidhje do detyrohen të largojnë fëmijët e tyre nga mësimi. Një burim nga Drejtoria e Arsimit i tha ABC News që kjo çështje po shqyrtohet dhe shumë shpejt do të dilet me nje vendim./abcnews.al

 

 


Rreth Nesh

ABC NEWS është i pari televizion në Shqipëri që në ditën e parë të transmetimeve nis me lidhje direkte nga 7 studio lokale ne Shkodër, Durrës, Elbasan, Korcë, fier, Vlorë e Gjirokaster. Për të pasuruar gjeografinë e informacionit së shpejti do të mundesohet edhe studio nga Lezha me transmetime live në cdo kohë.
Në faqen zyrtare në internet, abcnews.al do të gjeni portalin më të pasur ballkanik me lidhje në rrjetet më të mëdha sociale facebook, twitter si dhe në një prej websiteve më të fuqishëm në kulturën e internetit YOUTUBE. Transmetimi i ABC news është live 24 ore. 
NUIS/NIPT K01711004F


Kontakt

Telefono