erisa zykaj

70853Bashkimi.jpg
G. P.11:54 | 03/07/2019

Komisioni Evropian ka rrëzuar kërkesën e Holandës që i kërkoi Bashkimit Evropian aktivizimin e mekanizmit të pezullimit të lëvizjes së lirë në zonën Shengen për qytetarët e Shqipërisë. Arsyeja e këtij vendimi është se nuk plotësohen rrethanat për të pezulluar vizat për vendin tonë.

Shqiptarët do të vazhdojnë të udhëtojnë të lirë drejt Holandës. Nuk do të ketë rikthim vizash. Qëndrimin e Komisionit e bën të ditur Gazetarja e ABC News në Bruksel Erisa Zykaj sipas të cilës:

“Pas një vlerësimi të kujdesshëm të përmbajtjes së njoftimit të marrë nga Holanda dhe bazuar në informacionin në dispozicion dhe të dhënat përkatëse, Komisioni konsideron se në situatën aktuale, rrethanat për të aktivizuar mekanizmin e pezullimit të vizave nuk plotësohen. Komisioni Evropian  do të vazhdojë të monitorojë nga afër përmbushjen e standardeve të liberalizimit të vizave për Shqipërinë, si dhe për vendet e tjera që përfitojnë nga udhëtimi pa viza”.

Ky vendim i Komisionit Evropian është publikuar në Twitter edhe nga ambasadori i BE në Shqipëri Soreca.

“Pas një vlerësimi të kujdesshëm të përmbajtjes së kërkesës së ardhur nga Holanda dhe bazuar në informacionin e disponueshëm e të dhëna të rëndësishme, Komisioni Evropian vlerëson se në situatën aktuale, nuk ekzistojë rrethanat për të aktivizuar mekanizimin e pezullimit të vizave”, shkruan Soreca.

Menjëherë pas vendimit te Komisionit Evropian ka reaguar dhe kryeministri Edi Rama ne twitter sipas të cilit refuzimi i kërkesës së qeverisë holandeze erdhi pasi Shqipëria nuk ka shkelur asnjë kriter.

“Ja dhe vizat s’u rikthyen siç predikuan e trumpetuan lajmësit e qametit që s’ndodhi”, shkruan Rama.

Komisioni Evropian e nisi më 5 Qershor vlerësimin për pezullimin e vizave për Shqipërinë bazuar në kërkesën nga qeveria e Holandës, në vijim të rezolutës së aprovuar nga Parlamenti i Holandës./ABC News Albania 24/7

erisa-zykaj.png
G. P.16:16 | 14/06/2019

Ministrat e Jashtëm të BE-së që do të mblidhen në 18 Qershor në Luksemburg pritet t’i rekomandojnë Këshillit shtyrjen për në vjeshtë të vendimit për negociatat e Shqipërisë dhe Maqedonisë së Veriut. Ndjekim raportimin e gazetares së Abc Neës në Bruksel, Erisa Zykaj.

Ambasadorët e përhershëm të Bashkimit Europian kanë paraqitur opsionet për dokumentin e draft-konkluzioneve për paketën e zgjerimit, që do të jetë në tryezën e ministrave të Jashtëm të Bashkimit Europian për aprovim në 18 Qershor në Luksemburg.

Në këto draft-konkluzione, vendimi për hapjen e negociatave me Shqipërinë, Maqedoninë e Veriut do shtyhet në vjeshtë, ndërkohë që ndryshimi kryesor ka të bëjë me formulimin e konkluzioneve për secilin  nga të dyja vendet.

Ambasaodrët e përhershëm po punojnë mbi një formulim sa më inkurajues për Maqedoninë e Veriut drejt një drite jeshile për hapjen e negociatave pas ndryshimeve shumë të mëdha pozitive që vendi ka bërë dy vitet e fundit dhe pavarërishit disa rezervave nga dy shtete anëtare që konsiderohen si të kapërcyeshme.

Nga ana tjetër, ambasadorët po punojnë mbi një konkluzion sa më pak dekurajues për Shqipërinë që ka pengesë Holandën, Gjermaninë dhe Francën lidhur me vlerësimin, se rezultatet për luftën kundër krimit, korrupsionit dhe të drejtave themelore janë të pamjaftueshme, nuk  janë të prekshme, nuk janë bindëse, por edhe se sistemi gjyqësor është jofunksional.

Në 17 Qershor, një ditë para vendimit ambasadorët e përhershëm do të mblidhen sërish në orën 16.00 për të përafruar qëndrimet e 28 shteteve anëtare mbi bazën e tekstit të presidencës rumune të Bashkimit Europian, në mënyrë që të mundësojnë vendimin final e të 28 ministrave të Jashtëm të BE-së në 18 Qershor./ABC News Albania 24/7

erisa-zykaj.jpg
G. P.21:32 | 29/05/2019

Progres raporti është tema kryesore e ditës në Shqipëri. Gjatë një lidhjeje të drejtpërdrejtë nga Brukseli për emisionin “Byro Politike”, gazetarja e ABC Neës Erisa Zykaj ka deklaruar se karta fituese në të cilën bien dakord dhe Komisioni Europian dhe shtetet anëtare është reforma në drejtësi.

Megjithatë sipas burimeve të gazetares, Holanda ka përsëritur të njëjtat qëndrime në lidhje me luftën kundër krimit dhe korrupsionit, dy çështjte ku shtett anëtare ndahen me Komisionin Evropian.

Madje sipas Zykajt, duke pasur parasysh miratimin e rezolutës së Holandës për heqjen e vizave me vendin tonë, sot  duhet të gëzohemi që nuk na janë rivendosur sërish vizat.

Erisa Zykaj: Ju përdorët një togfjalësh shumë interesant. Ju thatë “karta fituese është Reforma në Drejtësi”. Ajo është karta fituese. Këtu bashkohet Komisioni evropian dhe shtetet anëtare pavarësisht se thonë që e mirëkuptojmë KE se është një reformë kaq ambicioze sa do shumë kohë që të vihet në zbatim megjithatë arkitektura e re nuk është aty, ku dyzohet KE dhe shtetet anëtare ka të bëjë me luftën kundër krimit dhe korrupsionit. Unë dhe burimet të sotme që kam pasur me Holandën, me Francën dhe me Gjermaninë më kanë përsëritur të njëjtat gjëra. Qëndrimi i Holandës është që kanë aprovuar një rezolutë ku e kanë përcaktuar që krimi i organizuar nga elementi shqiptar në Holandë përbënte destabilitet për vendin dhe u aprovua ajo rezolutë.

Për çfarë duhet të gëzojmë ne sot se po dëgjoja panelin që duhet të gëzojmë? Ne duhet të gëzohemi se nuk na kanë rivendosur vizat. Po, për këtë mund të gëzohemi. E dyta misioni faktmbledhës që vjen nga disa deputetë që mu konfirmua nga Holanda është se vlerësimi i luftës kundër korrupsionit është zhgënjyes. Këtu kemi dhe shtete të tjera anëtare si Franca që kanë të njëjtin qëndrim. Franca ka ende problem numrin e lartë të azilkërkuesve dhe ka ende problem imazhin negativ që përçon Shqipëria lidhur me të gjithë mbulimin që i është bërë për shkak të aludimeve të lidhjeve të pushtetit me krimin e organizuar për rastet e mëdha të korrupsionit. Nga Gjermania ajo që mund t’i shtoj debatit aty është se Ministri i Shtetit e ka shumë të lehtë që të vijë pasi është shprehur Franca dhe Holanda që kanë dalë publikisht që ne nuk jemi pro hapjes së negociatave me Shqipërinë. Ai e ka shumë të lehtë që të thotë që për ne Shqipëria është gati. Duhet vetëm një shtet ta bllokojë. Ato janë argumentet që japin shtetet anëtare.

Ralf Gjoni: A ka problem Holanda me ndonjë shtet tjetër apo vetëm me shqiptarët e ka?

Erisa Zykaj: Nuk e ka me Maqedoninë e Veriut. Nuk ka ndodhur asnjëherë që një shtet anëtar të aprovojë një rezolutë për të rikthyer vizat. Ky është fakt.

Ralf Gjoni: Po kalojmë dhe ne një rezolutë ta dënojmë rezolutën e Holandës./abcnews.al

INTERVISTA-HAHN-ERISA.mpg_snapshot_00.27-1280x720.jpg
ent ela12:50 | 29/05/2019

A është një rekomandim me gjysmë zemre që po prezantoni për Shqipërinë pas gjithë atyre që kanë ndodhur dhe vazhdojnë të ndodhin në vend?

Johannes Hahn, komisioner për zgjerimin: Jo, rekomandimi ynë është një rekomandim me gjithë zemër për të dyja vendet, për Shqipërinë dhe Maqedoninë e Veriut. Vlerësimi ynë është që të dyja vendet kanë plotësuar kriteret mbi bazën e marrëveshjes të dakordësuar midis nesh dhe këtyre vendeve. Kur të them nesh, i referohem të 28 vendeve anëtare. Nuk është thjesht një marrëveshje bilaterale midis Komisionit dhe këtyre dy vendeve. është një qëndrim solid ndaj pres një reagim pozitiv nga shtete anëtare.

A do të zhgënjeheshit nëse nuk ndodh në Qershor. Ju keni paralajmëruar disa here në intervista të dhëna për mediat e shteteve anëtare, që do të kishte rrjedhoja dramatike nëse vendimi për Maqedoninë e Veriut s’merret në qershor?

Johannes Hahn: Jam i sigurt që do ndodhë para pushimeve të verës dhe jam tërësisht i bindur për këtë. Ndaj nuk kam mendoj për një zhgënjim të mundshëm, sepse performancë e vendit është kaq e arrirë, saqë asnjë nuk mund ta injorojë atë.

Nuk mund të thuhet e njëjta gjë për Shqipërinë. Ndoshta ju nuk i besoni shtypi shqiptar dhe kjo është e drejta juaj. Por ka patur një mbulim ndërkombëtar shumë të gjerë nga mediat gjermane, italiane, franceze, holandeze, greke duke nxjerrë në pah lidhje të pushtetit me krimin e organizuar, rastet e korrupsionit dhe dhunimin e të drejtave themelore në vend. Cili është qëndrimi juaj për këtë dhe si mund ta mbroni ju Shqipërinë me këtë mbulim që i është bërë në mediat evropiane?

Johannes Hahn: Së pari, pasi jam përkrahës i parimit të gotës gjysmë të mbushur dhe ndaj jam gjithnjë optimist dhe mendoj në fuqinë e transformimit të hapjes së negociatave si një nxitje e fortë për vendin. Por duhet të jemi të qartë. Shqipëria ka përmbushur kriteret për të cilat kemi rënë dakord me vendim unanim të 28 shteteve anëtare. Pra, ka një progres të madh kur bëhet fjalë për reformën e drejtësisë. Lidhur me procesin e Vettingut, 60 % e gjyqtarëve që kanë kaluar përmes procesit të rivlerësimit, nuk janë më në sistem. Kjo është një provë e një procesi dhe procedurave të forta. Sigurisht që transformimi merr kohë dhe kjo përfshin edhe në një farë mënyrë periudhën e riplanifikimit. Gjyqtarët nuk mund të merren kaq lehtë, ata duhet të jenë të kualifikuar dhe të kalojnë përmes rivlerësimit. Por kjo tregon se sa i shëndetshëm është ky proces. Por sigurisht, ne nuk mund të injorojmë situatën në vend që është paraqitur qartë përmes ekraneve të televizioneve. Opozita nuk është më në Parlament dhe ka një mungesë dialogu midis palëve. Kjo është dhe arsyeja pse disa shtete anëtare kanë  disa shqetësime, por mundohem që t’ju shpjegoj dhe të  jap argumentimin tim, duke thënë që i kuptoj krejtësisht shqetësimet e tyre, por e njoh situatën në terren më mirë se ta. Dhe mendoj, që hapja e negociatave është nxitja më e mirë për të ndryshuar gjerat në vend për mirë. Ne kemi nevojë për këtë nivel që të ndihmojmë zhvillimin e mëtejshëm të vendit, jo vetëm sepse qytetarët e Shqipërisë e meritojnë, por edhe se vetë ata e duan.

Ka patur shumë debate lidhur me krahasimin e situatës politike në vendin tuaj, Austri dhe situatës në Shqipëri. Në Asutri vetëm për një skandal, kryeministri thirri zgjedhje të parakohshme. Ndërkohë, që në Shqipëri ka përditë skandale dhe nuk ndodh një gjë e tillë. Dhe është shtruar pyetja: Si ka mundësi që komisioneri pranon një standard për vendin e tij anëtare dhe jo për vendet aspirante si Shqipëria?

Johannes Hahn: Në një vështrim afatgjatë, do të mund të kemi sukses së bashku vetëm nëse arrijmë që Shqipëria të ketë performancë, procedura, si edhe standarde si ato europiane. Ndaj, procesi i anëtarësimit është një proces dhe jo vetëm negociatë. Gradualisht, standardet dhe procedurat duhet të njehsohen me standardet që kemi në Bashkimin Europian, si për shembull në Austri. Sigurisht, që në Austri kemi standardet më të larta dhe të këto zbatohen menjëherë, por kjo duhet parë si objektiv për t’u arritur. Duhet arritur te këto standarde, por kjo nuk mund të ndodhë nga një ditë në tjetrën. Por kjo sërish ka të bëjë me fuqinë transformuese që nxit këto vende.

S’është aspak e lehtë për të negociuar me vendet e Ballkanit, që s’kanë kulturë demokratike. Por ka patur kritika të forta për Komisionin Europian, se ju nuk po forconi shoqërinë civile, opozitat dhe të drejtat e qytetarëve në Ballkan, por po forconi qeveritë. Jo se ju doni ta bëni këtë, por ju jeni të manipuluar nga qeveri që plotësojnë reformat vetëm në letër. 

Johannes Hahn: Kjo është ekzaktësisht ajo që nuk bëjmë ne. Ne nuk shohim vetëm te letrat, port e substance e atyre që është bërë. Por kjo na sjell sërish te debati. A është gota gjysmë e mbushur apo bosh? Unë them, nëse është e justifikuar, është gjysmë plot, sepse dua t’a shoh nga këndvështrimi pozitiv, në mënyrê që të krijohet terreni për zhvillime pozitive. Ne nuk jemi naivë, nuk kemi iluzione. Por cilat janë alternativat? Kam përshtypjen që ata që na kritikojnë, besojnë se ne mund të ndërhyjmë si ushtri, të ndërrojmë ato që janë në pushtet dhe të sjellim të tjerë. Ne jemi të përkushtuar ndaj shtetit ligjor. I vetmi ndryshim që ne mund të pranojmë është përmes votës së lirë, të ndershme dhe transparente të qytetarëve. Këtë kërkojmë ne. Kjo nuk arrihet nga një ditë në tjetrën, sepse ka të bëjë me besimin dhe mirëkuptimin midis palëve. Ndaj një gjyqësor i pavarur është kaq i rëndësishëm për të ndërtuar besimin dhe për të marrë masat lidhur me funksionimin e institucioneve. Pra, dhe një herê, nuk jam naiv kur shoh situatën në vend. Por sërish, duke qenë kaq të përkushtuar ndaj shtetit ligjor, ne s’mund t’i lemë mënjanë parimet tona, sepse kjo nuk do të ishte e paqëndrueshme. Mund të jetë e qëndrueshme vetëm instalohet ideja e demokracisë si krejtësisht gjithpërfshirëse. Kjo merr kohë. Pritshmëritë janë të mëdha dhe i kuptoj ata që janë të padurueshëm në rajon, por ne po punojmë shumë mirë me shoqërinë civile dhe kemi nevojë për mbështetjen dhe angazhimin e tyre në politikë. Ndaj, ne kemi nevojë për hapin e ardhshëm që të çimentojmë objektivat tanë, duke shpresuar që do bindim shtetet anëtare që kjo është e vetmja rrugë përpara.

Pse nuk ndërmjetësuar për zgjidhjen e situatës politike në Shqipëri siç e bëtë në Maqedoni?

Johannes Hahn: Disa herë mund të ndërmjetësosh në terren, disa herë përmes formash të tjera. Meqë ndodhemi para zgjedhjeve, nuk jam në terren që të përfshihem në fushata. Por i siguroj qytetarët që jam në kontakt të ngushtë me aktorët kryesorë. Nuk është se jam gjithnjë i suksesshëm në këto aktivitete, por kurrë nuk do të heq dorë, pasi në fund të fundit bëhet fjalë për qytetarët. Qëkur jam bërë gjysh, jam edhe më i angazhuar dhe i përfshirë në proces. Unë mendoj tashmë për 40-50 vitet e ardhshme dhe perspektivën që i lemë fëmijëve tanë. Fëmijët shqiptarë kanë të njëjtat të drejta që jo vetëm të kenë një jetë të denjë, por të kenë një perspektivë në vendin e tyre, të rriten në paqe dhe prosperitet. Për këtë mundohem që të jap kontributin tim dhe nuk do ndal së bëri këtë.

Dritë jeshile për Maqedoninë e Veriut ndoshta në qershor, por jo për Shqipërinë? Ky është skenari i Qershorit?

Johannes Hahn: Nuk kam plan B. Qëllimi im është që të dyja vendeve t’ju hapet drita jeshile, sepse të dyja vendet kanë prezantuar rezultate. Sigurisht, që në rastin e Maqedonisë, çdo gjë shkëlqen, aq më tepër që u arrit marrëveshja e Prespës dhe ajo e fqinjësisë së mirë me Bullgarinë. Ndërkohë që Shqipëria i ka bërë detyrat e shtëpisë, por nga situate aktuale në vend. Pra, gjërat nuk janë shumë të lehta, por përpiqem që të përdor një qasje shumë racionale. E di që qytetarët në Ballkan nuk janë mësuar me qasje racionale, por kjo është mënyra ime për të kontribuar dhe besoj fort se në politikë duhet përdorur racionaliteti me më shumë logjikë dhe mund të arrihet më shumë./ABC News Albania 24/7

eurodeputeti.jpg
G. P.22:15 | 26/02/2019

Një ditë para mbërritjes në Shqipëri, eurodeputeti Kristian Dan Preda, pjesë e delegacionit të Parlamentit Europian, thotë se vendi po kalon një krizë të thellë politike. Në një intervistë ekskluzive për ABC Neës, Preda shprehet se deputetët kanë përgjegjësi për mandatin e dalë nga populli. Sa i përket zgjedhjeve të parakohshme, eurodeputeti thekson se nëse forcat politike bien dakord, Europa do t’i mbështesë.

Pyetje: Misioni i delegacionit të komisionit të punëve të jashtme në Tiranë vjen në një situatë të re për vendin. Opozita ka hequr dorë nga mandatet parlamentare. Një vendim esktrem që ajo konsideron si një përgjigjje të jashtëzakonshme për një situatë të jashtëzakonshme. Cili është qëllimi i misionit të Parlamentit Europian në Tiranë?

Cristian Dan Preda, eurodeputet: Komisioni i punëve të jashtme të Parlamentit Europian ka vendosur të dërgojë një mision në Shqipëri dhe Maqedoninë e Veriut, në dy vendet që presin hapjen e negociatave të anëtarësimit të BE-së në qershor. Kam mbështetur gjithnjë hapjen e negociatave me të dyja vendet. Vendimi është shtyrë një vit, sepse ka patur bllokime, por vendet e meritojnë hapjen e negociatave. Por para mbërritjes tonë në Shqipëri, konstatojmë që ka një krizë të thellë, shumë shqetësuese. është një situatë që e hasim edhe në vendet e tjera të rajonit, pasi ka një vështirësi për të bërë opozitën në këto vende. Shumë shpesh ka bojkot të Parlamentit dhe tani ka një vendim esktrem të opozitës në Shqipëri që kanë lënë mandatet parlamentare. Një gjest i fortë. Personalisht mendoj se kultura parlamentare kërkon një prezencë të opozitës.Të zgjedhurit kanë përgjegjësi për mandatin. Është vullneti i popullit që duhet respektuar. Por nuk ka parti të opozitës që bojkotojnë apo marrin një vendim të tillë pa ju referuar karakterit të një situate të jashtëzakonshme në vend. Interesi i Shqipërisë është që të mos humbasë këtë rast të hapjes së negociatave. Ka rrezik që opozita të stigmatizohet si bllokuese dhe është për të ardhur keq, sepse e di që eurodeputetët e opozitës janë pro-europianë. Dhe nga ana tjetër, ekziston rreziku që pushteti të bëhet edhe më i fortë se ç’është sot, pra një devijim autoritar që është një pengesë edhe më e madhe lidhur me hapjen e negociatave të anëtarësimit të Shqipërisë në BE. Pra, unë si mik i popullit shqiptar do të isha shumë i trishtuar të shoh që kjo ndarje totale e qeverisë me opozitën rrezikon të bllokojë hapjen e negociatave. Sepse të jemi të qartë. Ka ende zëra në Bashkimin Europian që nuk janë shumë entuziastë për hapjen e negociatave të anëtarësimit me Shqipërinë dhe mund t’a përdorin situatën aktuale për të thënë jo. Mendoj se duhet dialog midis dy palëve. Nuk mendoj, se kemi kohë për një ndërmjetësim në Shqipëri, sepse të enjten duhet të nisemi për Shkup. Por mesazhi që do përçojmë është: Bini dakort për të negociuar.

Pyetje: A i mbështesni zgjedhjet e parakohshme? Eshtë një opsion i mundshëm për të cilin flitet këto kohë.

Cristian Dan Preda: Është një situatë krejtësisht e re. Nëse forcat politike bien dakord për organizimin e zgjedhjeve të reja, siç ka ndodhur më parë, Europa do ta mbështesë, por ne nuk mund të imponojmë një zgjidhje. Kriza duhet zgjidhur. Nëse situata është e tillë, që sytë janë i vetmi mjet komunikimi, atëherë duhet të shkohet në zgjedhje. Por nëse politikanët do të kenë pak më zgjuarsi sesa po na tregojnë këto ditë, mund të gjendet një zgjidhje që nuk kalon përmes zgjedhjeve.

Pyetje: Qytetarët që manifestojnë në rrugë kanë një mesazh jo vetëm për qeverinë që dhunon shtetin ligjor dhe të drejtat themelore, por edhe për Bashkimin Europian dhe veçanërisht Komisionit Europian për mbështetjen pa kufi, me raporte përgëzuese për një qeveri të tillë në Shqipëri apo vende të tjera të Ballkan dhe jo për vënien e gishtit te problemi. A mendoni, se qasja për zgjerimin duhet të ndryshojë?

Cristian Dan Preda: Unë vij nga një vend që ka kaluar nga këto faza, Rumania. Kemi njohur arritjen e standardeve europiane për t’u bërë shtet anëtar përmes hetimeve dhe vënien para drejtësisë të atyre që ishin përgjegjës nga të gjitha partitë. Tani njohim hapa prapa, ç’ka tregon se procesi është i vështirë. Ka një vullnet të politikanëve për të kontrolluar drejtësinë. Pra ka një përplasje midis atyre që duan shtetin ligjor, barazinë e të gjithë qytetarëve para ligjit dhe një drejtësi të pavarur dhe atyre që e duan korrupsionin, që duan të kontrollojnë gjykatat dhe drejtësinë, sepse ata kanë pushtetin, fuqinë. Problemi është se në Shqipëri kjo s’ka filluar ende. Korrupsioni është një shqetësim i madh për të gjitha vendet e Ballkanit. Personalisht mendoj, se është një nga pasojat perverse të komunizmit. Pra, korrupsionin e shohim më shumë në krah të atyre që kanë qenë të lidhur me komunizmin. Pasi ky ishte regjimi komunist. Kontrolli i drejtësisë, sigurimi i mosndëshkimit të parlamentarëve dhe populli që vuante. Tani kemi ndryshur sistem. Kemi zgjedhje kudo, por kemi korrupsion si një trashëgimi të rëndë të komunizmit. Unë mendoj, se duhet vendosur gishti te problemet. Duhet të themi: Ja kush janë institucionet që janë të politizuara dhe nuk kryejnë detyrën e tyre. Në Shqipëri, procesi i Vettingun e komplikoi shumë dialogun. Ne menduam se do shihnim një dalje nga situata dhe tani gjendemi me një krizë politike që mbart edhe çështjen e korrupsionit, trafiqeve, që e komplikon edhe më shumë perceptimin e shqiptarëve. Ka shtete anëtare që e kundërshtojnë hapjen e negociatave pasi tregojnë me gisht raste konkrete. Duhet një angazhim tërësor për të trajtuar këto çështje për të mirën e qytetarëve.

Pyetje: Ka protesta anti-qeveritare në Serbi, Shqipëri, Mal të Zi, në Bosnjë kudnër Dodik. Tregon një revoltë të qytarëve kundër dhunimit të shtetit ligjor dhe të drejtave, skandaleve të korrupsionit dhe krimit të organizuar dhe situatës shqetësuese ekonomike. A kuptohet ky mesazh në Parlamentin Europian. Pra, po integrimit europian, por jo fokusimit te BE-së vetëm te stabiliteti, por edhe cilësia e demokracisë dhe të drejtave në këto vende?

Cristian Dan Preda: Qytetarët e kanë kuptuar vërtet Europën. Bashkimi Europian do dy gjëra. Së pari, që shtetet e Ballkanit të anëtarësohen dhe paralelisht të kryhen reformat kyçe për pavarësinë e drejtësisë dhe zhdukjen e pandëshkueshmërisë. Edhe në Rumani shohim ikje masive, pasi qytetarët shohin kthimin në një periudhë ky nuk kishte drejtësi. Kur qytetarët shohin që nuk ka drejtësi, dalin masivisht në rrugë për të protestuar dhe nëse nuk ka ndryshim nga klasa politike dhe institucionet, atëherë ata zgjedhin të ikin nga vendi. Gjendemi në një situatë krize të ikjes masive të qytetarëve, që do rëndojë për një periudhë afatgjatë edhe për Ballkanin Perëndimor, por edhe vendet e Europës Qëndrore dhe Orientale. Pra, ky mesazh që vjen nga qytetarët e dëshpëruar që dalin në rrugë është një mesazh kyç. Një mesazh që është dëgjuar në Bruksel dhe do vazhdojmë që të luftojmë për popujt e Ballkanit Perëndimor./abcnews.al

ERISA-ME-KUKAN-ABC-1280x720.jpg
ent ela17:20 | 17/10/2018

Në një intervistë eskluzive për ABC News, raportuesi në hije për Shqipërinë, Eduard Kukan, shprehet se braktisja e takimit të 13 të MSA-së në Bruksel nga opozita nuk ishte një strategji e mirë, dhe pse opozita ka evidentuar akuza shumë serioze lidhur me Taulant Ballën dhe se vazhdon të marrë informacione me ato që ajo i quan si “aktivitete kriminale” të Taulant Ballës. Raportuesi Kukan flet edhe për deklaratën e përbashkët e aprovuar në fund të takimit.

Në gjirin e komitetit të MSA-së BE-Shqipëri në nivelin parlamentar jemi mësuar të shohim debate të ashpra, me tone të larta, por këtë rradhë opozita braktisi sallën e takimit në Bruksel. Ç’mendoni për këtë?

Eduard Kukan, eurodeputet: Ne morëm disa të dhëna, sipas të cilave, kolegët tanë të partisë demokratike kanë evidentuar disa probleme lidhur me bashkëdrejtuesin e seancës, Taulant Balla. Ata erdhën në takim dhe bënë një deklaratë për këtë. Ato që ata evidentojnë janë akuza shumë serioze. Dhe ata vazhdojnë të thonë që marrin gjithnjë e më shumë informacione lidhur me ato që ata i quajnë “ aktivitete kriminale” të Taulant Ballës. Por nuk mendoj, se ishte korrekte që të braktisej salla. Sado serioze të jenë gjërat, unë mendoj se kjo çështje duhet zgjidhur në Shqipëri, në Kuvendin e Shqipërisë dhe jo të tentohet të zgjidhet në Parlamentin Europian. Në këtë kuptim, vendimi i tyre nuk ishte i drejtë. Më pas, deputetët e opozitës nuk morën pjesë më në takim. Gjithsesi, ishte pozitive që takimi u zhvillua dhe mundëm të shpreheshim. Dhe ne aprovuam një deklaratë të përbashkët. Disa amendamente u aprovuan, disa u hodhën poshtë. Do mbetet në histori që në takimin e 13 të komitetit të MSA-së u aprovua një deklaratë e përbashkët e ekuilibruar. Këshilla ime për deputetët e Partisë demokratike është kjo. Nëse ata do të kishin qënduar, ata do të mund të kishin përsëritur akuzat shumë herë. Ata e bënë këtë vetëm një herë dhe pastaj ikën. Nuk mendoj, se ishte një strategji e mirë.

Çfarë elementesh të rinj përmban deklarata që mund të jenë si vlerë e shtuar ndaj rezolutës së aprovuar për Shqipërinë?

Eduard Kukan, eurodeputet: Deklarata e përbashkët është në vijueshmërinë e rezolutës së aprovuar për Shqipërinë nga Komisioni i Punëve të Jashtme. Rezolutën e vlerësoj si shumë të mirë për arritjet që ka bërë vendi dhe për çështjet që mbeten të hapura për t’u zgjidhur para qershorit 2019, ku pritet të jepet një datë për hapjen e negociatave të anëtarësimit. Nuk kishte ndonjë thelbësisht të re, por është konfirmim që Shqipëria merret seriozisht për hapjen e negociatave të anëtarësimit në BE.

Mesazhi kryesor i rezolutës për Shqipërinë ishte që përgëzohet fillimi i zbatimit të reformës në drejtësi dhe të procesit të Vettingut, por kërkohet vijimi i saj dhe më shumë rezultate konkrete në luftën kundër krimit të organizuar, korrupsionit dhe pastrimit të parave dhe drogês. Ju vetë deklaruat se këto fenomene po dëmtojnë progresin e vendit në integrimin europian.

Eduard Kukan, eurodeputet: Ne i thamë këto, sepse janë të vërteta. Reforma e drejtësisë dhe procesi i Vettingut është një reformë shumë e vështirë. Ne e kuptojmë shumë mirë që është e komplikuar. Por ia vlen vërtet, që të merren të gjitha masat për zbatimin e saj. Ne e dijmë që ka pengesa dhe vështirësi. Nuk ka mjaftueshëm gjyqtarë në Gjykatën e Lartë dhe atë Kushtetuese, por mesa u informova, kjo pritet të zgjidhet para fundit të vitit. I kuptojmë ngërçet, por duhet vazhduar puna, sepse nëse reforma zbatohet plotësisht, ju do keni një sistem gjyqësor më të mirë se disa shtete anëtare të BE-së. Prandaj ia vlen që të bëhen të gjitha përpjekjet për këtë. Problemet e tjera të cilat janë pasqyruar në rezolutë lidhur me krimin e organizuar, korrupsionin, pastrimin e parave dhe kultivimin e kanabisit janë një mesazh i qartë për lidershipin politik dhe për qeverinë, që ne i njohim problemet, i kemi shënuar ato dhe nëse nuk do ketë progres pasi i kemi artikuluar disa herë këto çështje, atëherë ky do bëhet problem edhe më i madh. /abcnews.al

Gazetare e ABC News: Erisa Zykaj

 

etilda-gjonaj-1.jpg
G. P.17:31 | 27/09/2018

Në një intervistë eskluzive për ABC News, ministrja e Drejtësisë, Etilda Gjonaj, tha se në Qershor 2019 pritet të merret vendimi i shteteve anëtare të BE-së për hapjen zyrtare të negociatave të anëtarësimit të Shqipërisë në BE. Gjithashtu nënvizoi se gjatë periudhës tranzitore për arkitekturën e re të drejtësisë do të duhet të pritet plotësimi i posteve vakante në Gjykatën e Lartë dhe atë Kushtetuese, por edhe të të gjithë institucioneve të reja që do të arrijnë të ngrihen para Qershorit 2019.

Etilda Gjonaj: “Sot në fakt zhvillohet takimi i parë për të filluar punën teknike midis punës teknike të Komisioit Europian dhe të dy shteteve që janë Maqedonia dhe Shqipëria. Ashtu siç dhe ne kemi përmendur në mënyrë të vazhdueshme qeveria shqiptare ka treguar gjithë angazhimin dhe vullnetin e saj politik, por edhe në aspektin teknik duke filluar në këtë proces të sotshëm lidhur me negociatat dhe me diskutimet për këto negociata. Padiskutim kapitulli 23 është kapitulli i parë që po diskutojmë dhe kjo është dhe për shkak të faktit që ne kemi miratuar reformën në drejtësi që është një reformë e rë dhe jemi në fazën e zbatimit të saj. Një reformë që është shumë e rëndësishme dhe që është e pakrahasueshme me çdo vend të Europës të cilat janë futur rishtaz në Union. Dhe duke mbajtur në konsideratë të gjitha proceset që zhvillohen nga zbatimi i reformës në drejtësi, për të cilën e gjithë qeveria shqiptare ka ofruar të gjithëë mbështetjen teknike, infrastrukturore dhe në aspektin financiar me qëllim që reforma në drejtësi të zbatohet ashtu siç është parashikuar në Kushtetutë dhe në ligjet përkatëse.”

Pyetje: “Pikërisht duke folur për reformën në drejtësi është e vërtetë që është një nga reformat më kryesore në letër, por kemi bllokime të institucioneve kyçe, siç është Gjykata Kushtetuese dhe e Lartë që nuk janë funksionale. Ju si ministre e Drejtësisë si ndiheni për këtë duke filluar pikërisht sot ekzaminimin e legjislacionit shqiptar me atë të BE-së”?

Etilda Gjonaj: “Ju jeni në dijeni që reforma në drejtësi është hartuar me mbështetjen teknike dhe politike të BE-së dhe KE-së në mënyrë të veçantë. Kjo do të thotë që çdo proces që ka qenë i diskutueshëm përsa i përket reformës në drejtësi, institucioneve të reja, përbërjes së tyre dhe gjithë këtij procesi tranzitor, padiskutim kanë qenë të diskutuara dhe miratuara që në atë kohë me Komisionin Europian. Ajo që do të thoja lidhur me vakancat në Gjykatën Kushtetuese dhe të Lartë, ashtu siç çdo sistem,  që kërkon një periudhë trnzitore për të rifilluar dhe për të rifilluar arkitektura e re e sistemit të drejtësisë do të duhet që të presim plotësimin e vakancave në Gjykatën Kushtetuese dhe të Lartë nuk na duhet të presim shumë se si Këshilli i Lartë Gjyqësor dhe Prokurorisë janë gati për t’u ngritur sapo të përfundojë procesi i anëtarëve të fundit të këtyre këshillave dhe gjithashtu KED do të bëjë të mundur që të rankojë të gjithë kandidatët që kanë konkurruar për vendet vakante në Gjykatën Kushtetuese dhe menjëherë sapo anëtarët e KED të përfundojnë Vettingun që është parashikuar të përfundojë në muajin Shtator, KED do të ketë mundësi të bëjë këtë rankim dhe më pas do të kenë mundësi të zgjidhen siç e parashikon ligji”.

Pyetje: “Ju sapo e thatë që ky proces lidhet ngushtë me procesin e Vettingut. A jeni e motivuar dhe a besoni se të gjtha këto ngërçe mund të zgjidhen para aprovimit nga shtetet anëtare të BE-së në Qershor të vitit ardhshëm”?

Etilda Gjonaj: “Zbatimi i reformës në drejtësi, i kësaj reforme që ndryshon sistemin tërësor përsa i përket drejtësisë, pa diskutim ka vështirësite e saj. Por jam e bindur që të gjitha institucionet e reja do arrijnë të ngrihen brenda Qershorit 2019 dhe njëkohësisht Vettingu ka dhënë rezultatet e veta më pozitive , më mbresëlënëse e thënë jo vetëm nga unë si ministre Drejtësie, por edhe nga të gjithë partnerët tanë të cilët kanë parë procesin nga afër nëpërmjet ONM, kështu që mendoj se nëpërmjet këtij procesi tranzitor të parashikuar për gjyqtarët dhe prokurorët do të përfitojmë një sistem drejtësie të pavarur, efektiv dhe ajo çfarë është shumë e rëndësishme të pakorruptuar”./abcnews.al

beeee.jpg
G. P.16:10 | 09/09/2018

Bashkimi Europian ka aprovuar sistemin e informimit dhe autorizimit për udhëtimet ETIAS. Në një intervistë eskluzive, zëdhënësja e komisionerit Avramopoulos, Tove Ernst, shprehet për ABC News, se në bazë të sistemit elektronik ETIAS, qytetarëve të Ballkanit do t’ju duhet gjithashtu të aplikojnë online për të marrë një autorizim për të udhëuar në zonën Shengen. Aplikimi është shumë i shpejtë, i lehtë për t’u bërë dhe merr 10 minuta vetëm duke qenë i pajisur me pasaportë. Verifikimi automatik bëhet në bazë të disa grupeve të të dhënave, siç është Sistemi i informacionit të Shengenit, Europoli, Interpoli. Nëse sistemi shënon problem, verifikimi do të bëhet në mënyrë manuale nga autoritetet e shtetit ku kërkon të udhëtojë përsoni, ose nga Rojet europiane kufitare. Në këtë rast, përgjigjja e aplikimit do të marrë disa ditë dhe nëse ka një problem që duhet zgjidhur do të marrë  maksimumi 4 javë.

Pyetje“Bashkimi Europian miratoi rregulloren lidhur me sistemin evropian të informimit dhe autorizimit të udhëtimit (ETIAS). Në bazë të këtij sistemi, qytetarëve Ballkanit, përshirë ata të Shqipërisë, do t’ju duhet të aplikojnë online para udhëtimit të tyre në zonën Shengen. Si funksionon sistemi ETIAS”?

Tove Ernst, zëdhënëse e KE-së: “Shumë vende, përfshirë qytetarët e Ballkanit, por edhe nga Kanadaja dhe SHBA do t’ju duhet të aplikojnë online për një autorizim para udhëtimit të tyre. ETIAS është një sistem autorizimi elektronik, siç është ai i Kanadasë, SHBA-së apo Australisë. Sipas statistikave që kemi, shumica dërmuese e aplikantëve nuk do kenë problem për të marrë një përgjigjje pozitive dhe autorizim për udhëtim. Aplikimi është shumë i shpejtë dhe i lehtë për t’u bërë. Ai merr normalisht 10 minuta dhe përfundon me një përgjigje pozitive dhe autorizim brenda. Ajo që duhet theksuar është që nuk është një vizë, por një autorizim udhëtimi”.

Pyetje: “Cilat janë kategoritë apo personat që rrezikojnë t’ju refuzohet aplikimi”?

Tove Ernst: “Në raste kur sistemi sinjalizon një anomali, verifikimi do të bëhet në mënyrë manuale. Edhe këtu ne presim që verifikimi të çojë në një rezultat pozitiv. Nëse nuk çon në një përgjigjje pozitive, kjo do të thotë që ka një alarm të caktuar për personin në fjalë”.

Pyetje: “Eshtë Europoli apo Interpoli që do t’i verifikojë të dhënat”?

Tove Ernst: “Për shumica dërmuese të rasteve, përgjigja është automatike. Kur bëhet aplikimi elektronik, duhet vetëm pasaporta. Sistemi pastaj bën verifikimin automatik në bazë të disa grupimeve të të dhënave, siç është Sistemi i informacionit të Shengenit, Europoli, etj. Nëse sinjalizohet një anomali, verifikimi do të bëhet në mënyrë manuale nga autoritetet e shtetit ku kërkon të udhëtojë përsoni, ose nga Rojet europiane kufitare. Në këtë rast, përgjigjja e aplikimit do të marrë disa ditë dhe nëse ka një problem që duhet zgjidhur, atëherë përgjigja do të marrë maksimumi 4 javë”.

Pyetje: “A është konceptuar ETIAS si një sistem që ndalon abuzimet në zonën Shengen, apo gjithashtu për të parandaluar terrorrizmin dhe krimin e organizuar”?

Tove Ernst: “Sistemi është konceptuar pikërisht për këtë. Kjo i jep mundësi shteteve anëtare që të verifikojnë paraprakisht nëse ka persona që duan të udhëtojnë në BE që përbëjnë rrezik sigurie,të tipit dyshime për kryerjen e një krimi, nëse është lëshuar një mandat arresti europian ndaj tyre dhe raste të tjera. Pra, ne do të dijmë paraprakisht nëse ka një rrezik lidhur me një person të caktuar para se ai të kalojë kufirin. Kjo na jep mundësi që ta parandalojmë rrezikun para se të depërtojë në territorin europian. Mbron Bashkimin Europian dhe qytetarët europianë. Momentalisht, nuk do të ndryshojë gjë për qytetarët e Ballkanit, por në vitin 2021, kur sistemi do të jetë operacional, atyre do ju kërkohet të bjënë aplikimin online ETIAS”.

/abcnews.al

 

trump-dhe-stoltenberg.jpg
G. P.14:18 | 11/07/2018

Në një takim me sekretarin e përgjithshëm të NATO-s në Bruksel, presidenti amerikan, Donald Trump, ka lëshuar akuza të rënda ndaj Gjermanisë dhe Francës. Kreu i Shtëpisë së Bardhë tha se këto dy shtete kontrollohen nga Rusia. Ndërsa, sekretari i përgjithshëm mbështeti qëndrimin e SHBA-ve rreth rritjes së shpenzimeve për mbrojtjen.

“Në kohë kur Aleanca Atlantike e Veriut përballet me sfida sigurie të jashtëzakonshme, ajo duhet të prodhojë rezultate pavarësisht ndasive dhe mosmarrëveshjeve në gjirin e NATO-s”.

Ky është mesazhi kryesor që sekretari i përgjithshëm i NATO-s, Jens Stoltenberg, ka përçuar para fillimit të samitit të liderëve të vendeve të NATO-s në Bruksel. Por ndasitë në gjirin e  NATO-s kanë filluar që me mëngjesin e punës midis sekretarit të përgjitshhëm të NATO-s me presidentin e Shteteve të Bashkuara të Amerikës, Donald Trump.

Kreu i Shtëpisë së Bardhë ka shprehur hapur pakënaqësinë për vendet anëtare të NATO-s që nuk shpenzojnë sa duhet në fushën e mbrojtjes dhe ka ironizuar me mbrojtjen që duhet t’u ofrojnë SHBA-të aleatëve europianë kundër Rusisë ndërkohë që sipas tij, Gjermania dhe Franca derdhin miliarda dollarë në gazësjellësat me Rusinë.

Donald Trump: “Shumë vende nuk paguajnë në nivelin që duhet për mbrojtjen. Shumë vende i detyrohen shuma të mëdha parash Shteteve të Bashkuara të Amerikës, që u është dashur të paguajë për to. Po të shihni periudhën e 20 viteve të shkuara, Shtetet e Bashkuara të Amerikës kanë derdhur shuma masive parash. Kjo situatë ka vijuar prej dekadash për shumë presidentë të Amerikës, por asnjë president nuk e ka ngritur këtë çështje si unë. Sekretari i përgjithshëm i NATO-s është angazhuar që vendet e tjera të rrisin buxhetin e mbrojtjes këtë vit dhe tani kemi angazhime për 40 miliardë dollarësh më shumë, por ky është një hap i vogël”.

Jens Stoltenberg: “Ky samit është i një rëndësie të veçantë sepse ne përmballemi me sfida sigurie të jashtëzakonshme dhe në të njëjtën kohë shohim qëndrime të ndryshme në gjirin e NATO-s. Të gjithë jemi dakord që në duhet të bëjmë më shumë lidhur me shpenzimet në fushën e mbrojtjes lajmi i mirë është se Aleatët po investojnë më shumë. Pas dhjetëvjeçarë shkurtimesh në fushën e mbrojtjes, Aleatët po shtojnë miliarda euro për shpenzimet për mbrojtjen. Ne parashikojmë 266 miliarda dollarë shtesë për shpenzimet deri në 2024-n. Forcimi i kapaciteteve tona është në interesin e përbashkët politik dhe gjeostrategjik dhe presim gjithashtu të dimë së bashku me liderët e NATO-s lidhur me kënvështrimin tuaj pas takimit që do keni me presidentin rus Vladimir Putin”.

Donald Trump: “Duhet të them, se është shumë e trishtueshme që Gjermania bën marrëveshje prej miliardash eurosh për gazin dhe naftën me Rusinë, ndërkohë që presupozohet se duhet t’ju mbrojmë ndaj Rusisë, Gjermania derdh miliarda në arkat e Rusisë. Pra, ne po mbrojmë Gjermaninë, Francën dhe vende të tjera, ndërkohë që disa shtete shkojnë e bëjnë marrëveshje gazësjellësash me Rusinë dhe derdhin miliarda dollarë në arkat e Rusisë. Ne duhet t’ju mbrojmë ju nga Rusia, ndërkohë që ata derdhin miliarda dollarë në arkat e Rusisë”.

Në seancën e hyrjes së samitit të NATO-s, Jens Stoltenberg, ka deklaruar, se NATO duhet të prodhojë rezultate për forcimin e trupave të NATO-s,  misionin për trajnimin në Irak, modernizimin e komandës së NATO-s në Virgjininë Veriore dhe Gjermani, por edhe për shpenzimet e NATO-s./abcnews.al

samiti-londres.jpg
G. P.22:43 | 09/07/2018

Zhvillimi ekonomik, arsimi dhe siguria kanë qenë shtyllat e ditës së parë të samitit të ministrave të Jashtëm të BE-së dhe Ballkanit, mbajtur në Londër. Polonia, që merr presidencën e radhës së Unionit, por edhe Gjermania kanë nënvizuar rëndësinë që ka për bllokun integrimi i vendeve të Ballkanit. 

Dita e parë e samitit të pestë për Ballkanin Perëndimor në kuadrin e procesit të Berlinit është zhvilluar në një sfond jo tipik politik britanik. Dorëheqja e ministrit të Jashtëm britanik, Boris Johnson, ka bërë që në samitin e Londrës të merrte pjesë sekretari i Shtetit për Europën dhe Amerikën, Alain Duncan.

Por  kjo nuk ka penguar ministrat e jashtëm të Ballkanin Perëndimor që së bashku me disa homologë të Bashkimit Europian dhe përfaqësues të institucioneve europiane të diskutojnë mbi tre boshtet kryesore të takimit: Nxitja e rritjes ekonomike në Balkan përmes mbështetjes së tregut ekonomik rajonal dhe ndihmës për bizneset e vogle dhe të mesme, siguria ligjore dhe migracioni, si dhe mbështetja e shkollimit dhe punësimit të të rinjve në Ballkanin Perëndimor.

Britania e Madhe ka anonçuar një ndihmë të rëndësishme për dixhitalizimin e shkollave në Ballkan.

Alan Duncan, sekretar i shtetit  britanik për Europën dhe Amerikën: “Ne kemi shpenzuar gjithë ditën duke diskutuar se si ta transformojmë vizionin tonë për Ballkanin Perëndimor në një realitet. Ne kemi bërë të mundur pjesëmarrjen e shumë të rinjve nga rajoni, duke qenë se zëri i tyre dhe vizioni i tyre është thelbësor për të ardhmen e rajonit. Në përfundim të këtij takimi, Britania e Madhe ka kënaqësinë që të deklarojë se do të investojë 10 milionë paundë për trajnimin dixhital të nxënësve në 4.5 mijë shkolla në Ballkanin Perëndimor. Ky investim substancial do t’i ofrojë mundësinë 1 milion nxënësve që të marrin njohjen dhe aftësitë e duhura për të transformuar ekonomitë e tyre. Ne gjithashtu kemi njohur përpjekjet që vendet e rajonit kanë bërë për të trajtuar çështjet e të shkuarës dhe përshëndetëm marrëveshjen e emrit të arritur midis ministrave të jashtëm grekë dhe maqedonas”.

Ministri i Jashtëm gjerman ka theksuar, se integrimi i vendeve të Ballkanit Perëndimor përbën një përfitim dypalësh, për Bashkimin Europian dhe vetë rajonin.

Michael Roth, ministër i Jashtëm gjerman: “Ne ofrojmë një kulturë demokratike për vendet e rajonit duke u fokusuar te forcimi i shtetit ligjor, te drejtësia e pavarur dhe të drejtat themelore, liria e medias dhe minoriteteve, ndërkohë që ne mund të mësojmë nga pasuria multietnike dhe multifetare e vendeve të Ballkanit dhe eksperienca e zgjidhjes së konflikteve. Pra, integrimi i këtij rajoni është dydimensional”.

Polonia që merr presidencën e procesit të Berlinit, konsideron, se eksperienca polake për forcimin e kapacitetit administrativ dhe thithjen e fondeve europiane është e vlefshme për rajonin.

Jacek Czaputoëicz, ministri i Jashtëm polak: “Ne kemi përfituar eksperiencë lidhur me reformën administrative dhe thithjen e fondeve të Bashkimit Europian. Ne duam që ta transmetojmë këtë eksperiencë dhe praktikat tona të mira duke e përfshirë në axhendën gjatë presiddencës tonë të procesit të Berlinit. Ne duam që të përqëndrohemi në ndërlidhjen, sigurinë, biznesin dhe arsimin. Ne po konsiderojmë që të punojmë gjithashtu për qeverisjen lokale. Do konsultohemi për këto çështje me partnerët tanë të Ballkanit, në mënyrë që t’i përgjigjemi atyre sa më mirë pritshmërisë së tyre”.

Johannes Hahn, komisioner për Zgjerimin: “Nga ana tjetër, çështja nuk është vetëm të ngrihet pyetja, se çfarë Bashkimi Europian mund të bëjë për ju, por çfarë mund të bëni ju për vendin tuaj? Ka një shprehje shumë të goditur të John Kennedy: “Mos pyet çfarë vendi mund të bëjë për ty, por çfarë mund të bësh ti për vendin”. Kjo është një pikë mbi të cilën ju ftoj të reflektoni”.

Dita e dytë e samitit të Londrës do të mbledhë 6 kryetarët e shteteve dhe të qeverive të Ballkanit Perëndimor dhe zyrtarë të Bashkimit Europian./abcnews.al


Rreth Nesh

ABC NEWS është i pari televizion në Shqipëri që në ditën e parë të transmetimeve nis me lidhje direkte nga 7 studio lokale ne Shkodër, Durrës, Elbasan, Korcë, fier, Vlorë e Gjirokaster. Për të pasuruar gjeografinë e informacionit së shpejti do të mundesohet edhe studio nga Lezha me transmetime live në cdo kohë.
Në faqen zyrtare në internet, abcnews.al do të gjeni portalin më të pasur ballkanik me lidhje në rrjetet më të mëdha sociale facebook, twitter si dhe në një prej websiteve më të fuqishëm në kulturën e internetit YOUTUBE. Transmetimi i ABC news është live 24 ore. 
NUIS/NIPT K01711004F


Kontakt

Telefono