Çmimi Nobel 2019 për Fizikën u jepet Peebles, Mayor dhe Queloz për rrezatimin kozmologjik

13:03 | 08/10/201913:030

Kozmologu Xhejms Piblles dhe planetologët Mishel Major dhe Didier Kueloz janë fituesit e Çmimit Nobel për Fizikën për vitin 2019. Ata u vlerësuar për zbulimet e bëra për rrezatimin kozmologjit të bazës dhe për planetet e para jashtë sistemit diellor. Zbulime që kanë ndryshuar imazhin tonë për universin. Çmimi është ndarë mes James Peebles për zbulimet teorike në kozmologji fizike dhe mes Michel Mayor dhe Didier Queloz për zbulimin e një planeti në orbitën përreth një ylli të llojit diellor. /abcnews.al

Lini koment

E-maili nuk do te publikohet. Duhen plotesuar *

Rreth Nesh

ABC NEWS është i pari televizion në Shqipëri që në ditën e parë të transmetimeve nis me lidhje direkte nga 7 studio lokale ne Shkodër, Durrës, Elbasan, Korcë, fier, Vlorë e Gjirokaster. Për të pasuruar gjeografinë e informacionit së shpejti do të mundesohet edhe studio nga Lezha me transmetime live në cdo kohë.
Në faqen zyrtare në internet, abcnews.al do të gjeni portalin më të pasur ballkanik me lidhje në rrjetet më të mëdha sociale facebook, twitter si dhe në një prej websiteve më të fuqishëm në kulturën e internetit YOUTUBE. Transmetimi i ABC news është live 24 ore.
NUIS/NIPT K01711004F